1. Programski jezici i razvoj programa (2)
- Kratak pregled razvoja programskih jezika
- Faze u razvoju programa
- Okruženja za razvoj programa, prevođenje i izgradnja programa
2. Objektno orijentisano programiranje (2)
- Objekti, atributi, metodi
- Klase i odnosi među klasama i objektima
3. Kreiranje aplikacija u integrisanom razvojnom okruženju (4)
- Elementi razvojnog okruženja
- Aplikacije sa komandno-linijskim i grafičkim korisničkim intefejsom
- Struktura programa i projekta
- Dizajn korisničkog interfejsa; pojam kontrola i vrste kontrola
- Pojam događaja i obrade događaja; programiranje obrade događaja
- Grafika (crtanje po prozoru)
- Debagovanje
4. Pregled osnovnih elemenata programskog jezika (6)
- Izrazi (promenlјive, konstante, operatori), tipovi
- Naredbe (dodela, grananje, petlјe)
- Potprogrami (prenos parametara i povratna vrednost)
5. Algoritmi i programi linijske strukture (4)
- Algoritmi zasnovani na primeni matematičkih formula
6. Algoritamska dekompozicija i primena potprograma (4)
- Izdvajanje potprograma
- Prenos parametara i povratne vrednosti
7. Algoritmi i programi razgranate strukture (10)
- Višestruko grananje i ugnežđene naredbe grananja
- Grananje na osnovu diskretnog skupa vrednosti, grananje na osnovu pripadnosti intervalu, hijerarhijsko grananje
- Kontrole izbora (radio-dugme, polјe za potvrdu,...)
8. Algoritmi i programi ciklične strukture (16)
- Čitanje i prikaz serije elemenata; kontrole za unos i prikaz serija elemenata (lista, memo-polјe,...)
- Algoritmi linearne obrade serije elemenata
- Ugnežđene petlјe
- Jednostavniji algoritmi teorije brojeva
9. Složeni tipovi podataka i njihova upotreba u programima (8)
- Nizovi
- Niske karaktera (stringovi)
- Višedimenzionalni nizovi (matrice)
- Strukture (slogovi)
- Klase
10. Pristup datotekama iz programa (4)
- Čitanje iz datoteke
- Pisanje u datoteku
NAPOMENA: Četiri časa u toku godine predviđena su za izradu i ispravak dva jednočasovna pismena zadatka, po jedan u svakom polugodištu.